Pe parcursul cursului vei avea sprijinul mentorului care te va ajuta să înveți cum funcționează
platformele de social media și cum să creezi conținut care atrage și implică publicul.
Dacă îți dorești rezultate concrete în online, acest curs Social Media
este locul perfect de unde să începi.
și vrei să înțelegi cum funcționează platformele, algoritmii și conținutul care prinde
și simți că pierzi timp degeaba
și vrei să-l promovezi pe social media, dar nu știi de unde să începi
Senior Social Media Manager, ING Romania
Peste 10 ani experiență în marketing (domenii: bancar, food tech delivery)
Licență și masterat la SNSPA-Facultatea de Comunicare și Relați Publice / masterat Social Media și Marketing Online.
1.1 Ce este Social Media și rolul ei în marketing
1.2 Platformele sociale: alegere platformei potrivite pentru obiectivele tale
1.3 Crearea și optimizarea profilelor social media
2.1 Pași în elaborarea unei strategii de social media
2.2 Definirea obiectivelor și publicului țintă
2.3 Piloni de comunicare și TOV (tons of voice)
2.4 Canale, tipuri de conținut și calendarul de conținut
2.5 Analiza competiției
2.6 Analiza performanței
2.7 Planificarea bugetului
3.1 Cum arată un plan de conținut și importanța lui
3.2 Organizarea unui calendar editorial
3.3 Conținut evergreen vs. conținut trending
3.4 Optimizarea și analiza conținutului
3.5 Instrumente pentru gestionarea conținutului
4.1 Storytelling-ul în social media
4.2 Structura postărilor care aduc engagement
4.3 Conținutul vizual captivant și interactiv
4.4 Trenduri și realtime marketing
4.5 Despre autenticitate
5.1 Definirea identității comunității
5.2 Cum creezi conținut care stimulează conversațiile
5.3 Utilizarea UCG (conținut generat de utilizatori)
5.4 Community engagement
5.5 Regulile unui concurs/ giveaway eficient
6.1 Ce este influencer marketing și importanța acestuia în strategia social media
6.2 Tipuri de colaborări
6.3 Identificarea influencerilor potriviți
6.4 Cum construiești un brief pentru influenceri
6.5 Gestionarea relațiilor cu influencerii și creatorii de conținut
6.6 Colaborările cu alte branduri și parteneriate cross-promotional
6.7 Monitorizarea și măsurea performanței campaniilor de influencer marketing
7.1 Definirea obiectivelor și KPI-urilor
7.2 Instrumente de monitorizare și analiză a performanței
7.3 Analiza demografică și comportamentală a audienței
7.5 Analiza sentimentului și a feedback-ului vizual
7.6 Evaluarea conținutului vizual
7.7 Tendințe și benchmarking în social media
8.1 Tipuri de cariere disponibile în social media
8.2 Roluri și responsabilități ca social media manager
8.3 Aptitudini necesare pentru o carieră în social media
8.4 Cum să construiești un brand personal în social media
8.5 Cum să îți găsești joburi și să-ți construiești cariera în social media
*Prețul final și numărul de tranșe poate fi negociat și va fi stabilit la semnarea contractului.
Simți că după prima lecție cursul nu este potrivit pentru tine? Îți returnăm 100% banii înapoi.
Ești student? Obține 30 de Euro discount la înregistrare
Făcând clic pe buton, sunt de acord cu politica de prelucrare a datelor cu caracter personal, și cu termenii și condițiile patformei
Făcând clic pe buton, sunt de acord cu politica de prelucrare a datelor cu caracter personal, și cu termenii și condițiile patformei