
Postări care aduc rezultate reale – vizibilitate, colaborări, clienți.
Marketing Manager & Social Media Strategist - cu experiență în crearea și implementarea campaniilor digitale.
A gestionat proiecte cross-industry - de la vinării, beauty, până la educație, food, fashion și events, în urma cărora aduce know-how adaptat fiecărei nișe.
Peste 5 ani, gestionează social media - strategie, content, ads, tot ce înseamnă prezență digitală.
Senior Social Media Manager la ING România
Gestionează campanii plătite și proiecte de influencer marketing, cu focus pe performanță și engagement.
A dezvoltat și implementat strategii de conținut pentru branduri din banking, food delivery și retail.
A colaborat cu agenții externe pentru creație, video și PR, livrând campanii integrate și coerente.
Are peste 7 ani de experiență în social media marketing, digital strategy și content creation.
1.1 Ce rol are Social Media în marketing
1.2 Platformele sociale: alegere platformei potrivite pentru obiectivele tale
1.3 Crearea și optimizarea profilelor social media
2.1 Cum arată un plan de conținut și importanța lui
2.2 Organizarea unui calendar editorial pentru planificarea postărilor pe diferite platforme
2.3 Conținut evergreen ( care asigură o valoare constantă pentru audiență) vs. conținut trending
2.4 Optimizarea și analiza conținutului
2.5 Instrumente pentru gestionarea conținutului
3.1 Introducere în tool-urile de programare
3.2 Crearea unui calendar editorial
3.3 Monitorizare și ajustare în calendar
3.4 Adaptarea calendarului pentru evergreen vs. trending
3.5 Exercițiu practic: programarea postărilor
4.1 Pași în creionarea unei strategii de social media
4.2 Definirea obiectivelor și publicului țintă
4.3 Piloni de comunicare și TOV (tone of voice)
4.4 Canale, tipuri de conținut și calendarul de conținut
4.5 Analiza competiției
4.6 Analiza performanței
4.7 Planificarea bugetului
5.1 Ce este copywriting-ul și ce face un copywriter?
5.2 Tipuri de texte în Social Media
5.3 Structura unui text în Social Media
5.4 Formule de copywriting
5.5 Tips pentru un text bun
6.1 Storytelling-ul în social media
6.2 Structura postărilor care aduc engagement
6.3 Conținutul vizual captivant și interactiv
6.4 Trenduri și realtime marketing
6.5 Despre autenticitate
6.6 Definirea identitatii comunitatii
6.7 Cum creezi continut care stimuleaza conversatiile
6.8 Utilizarea UCG (continut creat de utilizatori)5.8 Community management
6.9 Regulile unui giveaway eficient
7.1 Structura unui Reel
7.2 Crearea unui scenariu pentru Reel
7.3 Tips & tricks de filmare
7.4 Partea practică: editarea în CapCut
7.5 Principii de bază în design: culori, fonturi, spațiere, ierarhie vizuală
7.6 Rolul stories în funnel
7.7 Tipuri de stories: educative, interactive, behind-the-scenes, promoționale.
7.8 Crearea de design pentru postări și stories în Canva și alte apps
7.9 Exercițiu practic: realizarea unui storytelling pentru promovarea unui produs/serviciu.
8.1 Ce este influencer marketing și importanța acestuia în strategia social media
8.2 Tipuri de colaborări
8.3 Identificarea influencerilor potriviți
8.4 Cum construiești un brief pentru influenceri
8.5 Gestionarea relațiilor cu influencerii și creatorii de conținut
8.6 Colaborările cu alte branduri și parteneriate cross-promotional
8.7 Monitorizarea și măsurea performanței campaniilor de influencer marketing
9.1 Tipuri de campanii și cum alegi audiențele în Meta Ads
9.2 Elemente cheie ale unui ad: vizual, text, CTA
9.3 Bugete și optimizare
9.4 Exercițiu practic: setarea unei reclame în Ads Manager
9.5 Definirea obiectivelor și KPI-urilor
9.6 Instrumente de monitorizare și analiză a performanței
9.7 Analiza demografică, comportamentală și a feedback-ului vizual
9.8 Evaluarea conținutului vizual, tendințe și benchmarking (analiza comparativă ) în social media
care aduce rezultate reale pentru afacerea sau brandul tău
care atrage și implică audiența, inclusiv storytelling și trenduri actuale
și alte branduri, pentru a-ți extinde audiența și a crește impactul campaniilor.
sau poți începe o carieră în Social Media
*Prețul final și numărul de tranșe poate fi negociat și va fi stabilit la semnarea contractului.
Simți că după prima lecție cursul nu este potrivit pentru tine? Îți returnăm 100% banii înapoi.
Ești student? Obține 30 de Euro discount la înregistrare
Făcând clic pe buton, sunt de acord cu politica de prelucrare a datelor cu caracter personal, și cu termenii și condițiile patformei
Făcând clic pe buton, sunt de acord cu politica de prelucrare a datelor cu caracter personal, și cu termenii și condițiile patformei
Utilizăm cookie-uri pentru a îmbunătăți experiența dvs. Continuând să vizitați acest site, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor.